II

Elérhetőségek

Sorkifalud Község Önkormányzata

Cím: 9774 Sorkifalud, Kossuth Lajos utca 30.
Telefon: +3694556038 
Fax: +3694556039
E-mail: sorkifaludhivatal@pwnet.hu


Ügyfélfogadási idő:

Hétfő: 08:00 - 16:00
Kedd: 08:00 - 12:00
Szerda: Nincs ügyfélfogadás
Csütörtök: 13:00 - 16:00
Péntek: Nincs ügyfélfogadás

 



ASP központhoz való csatlakozás

2018.04.23. 08:05

Az 257/2016. (VIII. 31.) Kormányrendelet az önkormányzati ASP rendszerről határozza meg az ASP rendszerrel kapcsolatos önkormányzati feladatokat, határidőket. Balogunyomi Közös Önkormányzati Hivatalhoz tartozó 7 településnek (Balogunyom, Kisunyom, Sorokpolány, Sorkikápolna, Sorkifalud, Nemeskolta és Gyanógeregye Községek) 2018. január 1-jétől kötelező jelleggel kell alkalmaznia az ASP szakrendszereit. 

 A keretrendszer a szakrendszerek számára egységes felületet és hozzáférést, egységes felhasználó- és jogosultságkezelést, valamint a rendszerszintű menedzsment funkciók elérését biztosítja. A támogató rendszerek az önkormányzati ASP rendszer napi adminisztratív, ügyfélszolgálati és működtetési feladatait segítő alkalmazások.

Az ASP Korm. rendelet alapján a települési önkormányzatok az önkormányzati ASP rendszerhez alapértelmezésben a keretrendszer és a szakrendszerek igénybevételével (rendszercsatlakozással) csatlakoznak.

 

Az önkormányzati ASP rendszer szakrendszerei:

  • iratkezelő rendszer,
  • önkormányzati települési portál rendszer
  • elektronikus ügyintézési portál rendszer,
  • gazdálkodási rendszer,
  • ingatlanvagyon-kataszter rendszer,
  • adó rendszer,
  • ipar- és kereskedelmi rendszer,
  • hagyatéki leltár rendszer.

 

Lehetőség volt arra, hogy a KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 számú „Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” című felhívás keretében pályázzunk az önkormányzati ASP központhoz történő csatlakozás során a települési önkormányzatoknál felmerülő egyes feladatok költségeinek támogatására a felhívásban foglalt feltételek szerint.

Az elnyert pályázati támogatás összege 7.000.000 Ft, amelyhez önrészt nem kellett biztosítani, mivel 100%-ban támogatott projektről van szó, azonban a rendszer kiépítésével és használatával kapcsolatban merülhetnek fel majd költségek.

 

A projekt megvalósításához közvetlenül kapcsolódó költségek köre:

  • Eszközök beszerzése  3 150 000 Ft
  • Működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása  840 000 Ft
  • Önkormányzatok elektronikus ügyintézése 770 000 Ft
  • Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása,
    migrációja 1 540 000 Ft
  • Oktatásokon történő részvételhez kapcsolódó utazás  210 000 Ft
  • Tesztelés, élesítés 280 000 Ft
  • Kötelező nyilvánosság 35.000 Ft
  • Projektmenedzsment 175.000 Ft
     

Vissza az előző oldalra!
Weboldalunk sütiket (cookie) használ működése folyamán annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassa Önnek, valamint a látogatottság mérése céljából. A sütik használatát bármikor letilthatja! Erről bővebb információkat olvashat itt: Adatkezelési tájékoztatónk
Sorkifalud Község Önkormányzata - Magyar